söndag 22/11

god dagens !

idag är jag trööööttt. hade jättetrevligt igår. först middag och så hos mig med felli, cass, malin, alma, rosanna och freija. sedan drog vi till david vid halv 11 och var hemma strax efter halv två (:  jättetrevlig kväll !

idag har jag hjälpt till med massa saker här hemma och klockan 3 var mormor och kusiner här för att äta. de har precis gått för att mormor skulle med tåget vid 5 och så ska erik å peter till ishallen och så.
verkligen segisdag idag. nu ska jag sätta på mig mitt mysiga odd molly-set och lägga mig i soffan och bara myysa :F  ska först kolla på reprisen av greys från i onsdags eftersom att jag missade det, sen äre gossip girl klockan 7 !

hoppas att ni har haft en bra dag !

blö nu gåre inte att ladda upp bilder ... bild på min outfit igår kommer imorgon eller senare (:

Kommentarer
Postat av: Anonym

tog du inga bilder vid middagen???????

2009-11-30 @ 08:57:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0