sjuk ...

eller nåt .  har feber och är yr i huvudet typ, har ganska ont i huvudet och i armen fortfarande :(  stackars miiig haha. Har precis skrivit klart min engelska, har skickat in min svenska och pluggar so. duktig jag är (y)

hehe, en sak som jag inte har sagt är att vårat badrum är klart ! :D  ääntligen !  eller vi har inte hittat någon spegel vi vill ha över handfatet än, inte satt upp några gardiner eller krokar till handdukar och dörren är inte heller på plats haha, men förutom det är det klart ! jag tycker att det är huur fint som helst nu, kan inte föreställa mig hur fult det var innan (:  haha

här är lite bilder, innan och efter och under tiden :














innan

efter


innan

efter


innan


efter

 
jag äälskar kranarna !



Kommentarer
Postat av: Bea

gud va fint de blev (L) vi kan byta ? (A) Puss

2009-11-27 @ 14:05:35
URL: http://biea.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0