onsdag 4/11

Hej !

Idag är jag glaaad ! Eller jag har inte vart glad hela dagen, men nu den senaste halvtimman har massa bra saker kommit ikapp mig och jag är bara SÅ glad ! :D

Skolan var väl lite smått tråkig, som vanligt, men så äre ju.

Åkte hem ltie tidigare för att jag skulle skriva på engelskan hemma istället, så nu har jag skrivit ganska långt på den, har pluggat fysik (vilket jag fortfarande gör från och till) och tjänat ihop några guldstjärnor ! Hängt upp tvätt, plockat undan i köket + plockat ur diskmaskinen. Ska bara städa mitt rum också... Jaja det löser sig.
Anledningen till att jag är helt happy just nu är dels för att jag pratar med malin på msn och vi diskuterar vad vi ska göra i sommar. Och vad ska vi göra ? Vi ska på ridläger tillsammans ! Bokade det i skolan idag ! åååh vi kommer ha så jäkla kul ! Längtar huur mycket som helst ! En annan sak är att dom har satt upp stjärnhimlen i badrummet nu ! :D Åh det är så himla fint ! Önskar verkligen att det vore klart nu, men som jag sa till malin; en dag är en dag närmare.

Nej, jag ska fortsätta med fysiken nu, vi hörs senare !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0