nattiii

eller inte riktigt än kanske ..

har precis duschat, men vägen till duschen idag har varit lååååång.
efter skolan vare hem, sen till sam på öppet hus. jag tycker att det verkade ganska bra tror jag, har inte så mycket att säga om det egentligen. det verkade bra, haha !
direkt efter vi hade varit på sam hade jag, mami, felicia o freija lite intressanta diskussioner i bilen, haha, sedan släppte dom mig vid heidhallen och det var dags för träning.
jag vet fan inte vad man ska säga om träningen.. jag vet inte. det var typ kaos. helt virrvarr, helt snurrigt, helt konstigt och jag fattade ingenting. fattar fortfarande ingenting. har så mycket att säga att det int blir några ord, haha. eller nåt. gah jag venne .
nu ska jag försöka lugna ner mig och så, sedan äre natti för mig (:


Kommentarer
Postat av: Emelie

Ska du gå på Sam? :)

Kramkram!

2009-11-17 @ 12:14:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0