myspysdag

Hälluuuu

I skolan var allt nästan som vanligt. .. ehehheh hoppade över elevens val för att vara med på matten istället (6) så kommer kenneth in (som har sagt till mig att jag inte får jobba matte ist) i klassrummet å malin skriker GÖM DIG !!!  så gömmer jag mig under ett bord. Synd bara att vi bara var 4 st i klassrummet (rosanna, malin, andreas & jag) så att han såg mig ... han pekade på mig och kallade mig skolkare, sen skratta han och brydde sig inte :) haha, kenneth e gryyym !
Wellll, vi drog in till stan efter skolan, gjordei nte så mycke .. var hemma strax efter 5 igen typ :)  Malin å jag åt lite middag här å sååå, sen började vi städa mitt rum (som för övrigt har sett ut som ett bombnedslag i över en vecka. har två resväskor här, hade ett täcke på golvet, kläder överallt, skolböcker och allt annat jag lyckas samla på mig) och det slutade nästan bra. Får fortsätta städa imorgon. Anyway så hittade vi typ minst 1000 kr i form av min spargris + i min "absolut-krisfall-låda". HAHA. jajajajajja .
Roxy, freijs, felli kom hit. Roxi å felli drog å köpte lite gooooodiiiiis, sen kom dom tillbaka å så började felicia få utslag över hela kroppen ... de va scary, så lotta kom å hämtade henne så åkte dom till sjukhuset, men vad jag förstod det som vare typ en allergisk chock och det ska gå över :) haha.  andreas kom o joinade oss när vi kollade film ,och nu drog dom för en liten stund sen.

ehhehheh nu ska ja naaanaaa å fortsätta städa mitt rum iimorgon + pluggaaa.  NATTI (L)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0