myskväll

jag har kommit på att jag faktiskt inte hatar söndagar. Dom är egentligen ganska så mysiga.
Man brukar alltid kunna sova hur länge man vill, och man har sällan något planerat under dagen. Mina söndagar brukar gå åt till att städa och plocka med saker här hemma, gå runt i myskläder, plugga, äta god middag och såklart kolla på gossip girl. Ibland åker jag och fixar saker med mami eller spelar match eller så, men jag tycker ändå att det är jättemysigt !  Alla säger att de hatar söndagar för att skolan börjar dagen efter och det är ju ifs jävligt segt, men annars gillar jag söndagar. Tummen upp för det ! :D

Imorgon är första dagen på praaaon de kommande två veckorna. Ska bli så jäkla skönt med prao nu, att inte behöva plugga eller känna att man har mycket i skolan. Ska dock till skolan ändå för att lämna in lite saker imrogon eftersom jag var sjuk i torsdags och fredags.
Ska praoa på Venti Nove, där jag jobbade igår. Det är en jättemysig klädaffär som ligger i Linné (:


Kommentarer
Postat av: B E X

sv; hihi nä, den har inte kommit ut ännu (aa)

2009-11-30 @ 22:22:59
URL: http://srebecca.blogg.se/
Postat av: Anonym

lägg upp bilderna från skolan din!!!

2009-12-01 @ 19:08:51
Postat av: Wilma!!

haha tack :) du sprider energi gumman! PUSS

2009-12-01 @ 21:34:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0