mjau

(:

både igår och idag har jag bara suttit och pluggat när jag har kommit hem från skolan .. så jävla segt !  men det blir riktigt skönt att gå på prao nästa vecka, att känna att man inte har någonting alls kvar denna terminen.

hehhe jag tänkte klaga lite, så jag kan ju börja med gårdagens morgon. Först väcktes jag alldeles för sent, och orkade inte åka moppe till skolan. Jag trodde att mamma skulle köra mig, men jag fick åka buss. När jag gick på bussen tänkte jag att det kanske inte är så farligt ändå, men precis när jag tänker det kommer en hel jävla klass med småbarn på och bara skriker. Deras lärare skriker ännu mer, bussdörrarna stängs inte och jag blev jätteirriterad .. haha. När jag äntligen kommer till skolan och tänker att det inte kan bli värre får vi ett oförberett prov i matte första lektionen. Ljuset i mina ögon släcktes i samma stund. Sen vare tyskaprov vilket ifs gick hyfsat bra ,men ändå .. fyfan vilken morgon det var !
och just nu har jag jätteont i min arm, kan typ inte lyfta den tack vare den jävla svinvaccinsprutan ! buhu, stackars mig :(


mjau. det gör ont.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0