måndag 23/11

hoooooola (;

idag har jag vart ledig och det är feeett nice ! :D  va ju i skolan i lördags, därför är hela skolan lediga idag.  mami väckte mig vid halv 10, så åkte vi och gjorde massa saker. köpte lite saker till badrummet, va på ikea, på hennes jobb, på torget ... jao.
när vi kom hem gick jag direkt upp och satte mig för att plugga, har nämligen en helvetesvecka framför mig i skolan. .. :
2 prov, tyska :modala hjälpverb  so: glosprov
4 inlämningar: so/matte, teknikarbete om jordens undergång, englska: text + bokrecenssion, svenska: cv + sånt där brev
2 redovisningar: englska: läsa om resan till new york + spela in en muntlig bokrecenssion
1 uppspelning för anna på piano

mmmmhh looooove it, huh ? (:
utöver detta har jag ju då träningar och så. känns som en riktigt bra vecka, verkligen (y)  Nä. nnu ska jag skriva mitt cv + jobbansökan. sen ska jag på träning.

pussiss


i lööördags (:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0