måndag 2/11

Hej igen ! det var ett tag sedan nu.. hehe .
 Under lovet när jag var hos mormor hade jag inte tillgång till dator varje dag, och när jag kom hem hade jag fullt upp hela helgen, det är därför jag inte har skrivit något. Hade tänkt lägga in lite bilder och så, men min hårddisk är helt proppfull och jag har ingenting mer jaag vill radera, så jag väntar på att få min externa hårddisk så att jag kan lägga in bilder i datorn och så !

Idag måste jag först och främst säga grattis till min underbara, goa bästis bea ! Hoppas att du har haft en jättebra dag hittills hjärtat ! (L)
Annars har vi vart i skolan som vanligt idag.. Sjukt segt att komma tillbaka efter lovet bara... Hade verkligen inte klagat ifall vi hade haft minst en vecka till nu alltså .. ! Jaja. Lång dag idag iaf, var hemma strax efter 4 typ. Nu har jag kollat ltie bloggar och så, ska börja plugga. Har sen träning idag, 20-22. Segt, men så äre :) ska bli kul att träffa alla goa tjejr igen ! :D

pussis (L)



Kommentarer
Postat av: Bea

tack så jätte mycket :)(L)

Pussss

2009-11-03 @ 20:15:28
URL: http://biea.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0