lördag 21/11

Mjau bitches :)

igår va jag hos bea hela kvällen, käkade middag och hade det treeevligt ! tack för allt igår hjärtat ! (L)  ulrika körde hem mig strax innan 12, 3 minuter över 12 låg jag utslagen i min säng . haha.

today väckte mami mig halv 9, gick upp och käkade frukost, fixade mig och så, sedan drog vi till skolan så att vi var där vid 10. Hjälpte till och fixa lite grejer och så innan julbazaren började. Julbazaren e en tråkig jobbig grej vi har på våran skola varje år för att typ tjäna ihop pengar till klassen och så. Var hemma igen vid halv 3 typ.

Har äntligen fixat allt med min externa hårddisk som jag fick igår, så här är några bilder som fanns i min kamera ;










Kommentarer
Postat av: emma

fina bilder

2009-11-22 @ 13:07:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0