lördag 14/11

hejsan ! :)

igår kväll va ja trööött, så jag hade tänkt stanna hemma. Men så åkte jag till Frida istället ! Vi badade i den 40 grader varma jacuzzin i två timmar och hade det huur mysigt som helst ! Fast det var liite kallt när vi gick upp och det regnade haha.

Gick och la mig typ halv 12 och mami väctke mig halv 9 idag. strax efter 9 åkte vi till träningsverket och gick på bandet i 40 minuter och sedan vara päjs ! :)  haha, det var faktiskt jättekul. Efter det vare lite cooreträning och sedan stretch, var hemma typ halv 12.
Mycket bra början på dagen faktiskt :F  Nu har jag duschat och så, ska skriva klart min so-inlämning och kanske skriva på min teknikuppsats, i dunno :)

PUSS !


fredagsmys hos frida ! (L)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0