hej ! :D

hehe de va nåra dagar sedan jag skrev här, men jag har inte haft till eller orkat. that's life.  en snabb sammanfattning av vad som har hänt sen i lördags ;
söndag : två matcher, en vinst och en förlust. när jag kom hem hade jag bajsont i huvudet och sov i några timmar, åt middag, kollade teve och sov ännu mer.
måndag: skola, hem och plugga. pluggade i ca 5 timmar .. segt som fan. hoppade över träningen för att plugga till matteprovet idag. hjälpte mamsen med lite saker, sedan vare natti.

idag: skolan, som vanligt dåå. hade matteprov, det kändes ganska så bra men jag vet inte .. Sen tyska, bamba och svenska. På svenskan var jag med i typ en halvtimma ,sen fick jag dra hem och jobba istället ! :) Tog felicias moppe hem till henne och gick sedan hem i regnet (fick skjuts av mami till skolan imorse)
nu ska jag typ plugga so, förbereda mig inför svenskaprovet imorgon, ringa stället där jag ska praoa och sedan träna ikväll ! :)


min häst

Kommentarer
Postat av: amanda

tack, detsamma sofia! :)

2009-11-11 @ 07:32:40
URL: http://amandastyrmark.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0