2009-07-20

hm.
dagen började med att jag gick ut och sprang lalala, sen vid 12 började jag göra mig i ordning. halv ett börjar jag stressa freija och får bara mer och mer panik på att hon är så jävla långsam !  jag doog verkligen på henne.
jag kom hem till henne vid kvart i två typ, då packade vi ner ett täcke i en väska & fixade lite småsaker innan vi drog iväg till slottskogen!  efter sjukt mycket vel (haha) la vi oss på en gräsmatta och började ta fram våra grejer. (ipodhögtalare, tidning, dricka & sånt) men vi han inte läsa många sidor i tidningen innan vi känner hurdet blir lite kallt och vi kollar upp. då är det världens största regnmoln på väg mot oss. vi fick typ panik och började plocka ihop våra saker, satt där på filten beredda på att springa när regnet kom.  och det gjorde vi ! vi sprang till våra moppar och körde in dom under ett pyttelitet tak vid en kiosk.  vi satte oss också under taket  och såg på medans det bara öste ner. 
vi satt där i typ en timma eller något, lite mer kanske & kände oss bara helt ... random, haha.  när solen började komma fram igen gick vi och specialbeställde toast i kiosken, vi åt upp dom och sedan drog vi till torget för att köpa ansiktsmasker. freija provade en jättesöt klänning också, sen drog vi hem.
vi ska ses senare ikväll igen och ha lite myspys, hihi.

lite bilder från dagen !


freijsen i slottskogen ! :)

;o

haha, våra moppar under taket

freija & randomclown ...

sadface


Kommentarer
Postat av: F

hahahaha clownen

2009-07-20 @ 18:51:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0