tisdag

Hola Gato ! (hoho, mina spanskakunskaper är såå bra)

Vaknade runt 12 idag, då var jag verkligen vrålhungrig. Igår innan jag gick och la mig hade jag tänkt att gå ut och springa innan jag åt frukost, men eftersom jag var så jäkla hungrig fick jag äta först. Gick ner och pratade lite med papi, åt lite frukost sen gick jag upp och ringde Felicia! Hon och Cassandra har varit i Spanien i två veckor, så det var kul att prata med henne och höra hur de hade haft det och så (:  Tiden sprang iväg, och när jag och Felicia hade lagt på var klockan 20 i 2, så jag bytte om och pratade lite med mami som kom hem, sedan gick jag ut och sprang.
Hatar känslan innan man väl har kommit iväg, men efteråt är det så himla skönt ! Jag hann vara hemma i ungefär fem minuter innan det började ösregna, så jag sprang ut i regnet och det var hur gött som helst ! Efter det hoppade jag in i duschen, och nu sitter jag här :)
Vad händer idag ? Jag ska ta det lugnt nu i några timmar, äta lite sedan kommer några kompisar som bor i Singapore hela året (förutom på sommaren då) och äter middag hos oss. Deras dotter Julia, som är lika gammal som mig skulle tydligen inte med, så jag ska träffa Felicia ikväll, tror att Freija också ska vara med eftersom hennes familj bangade Mariestad.... haha !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0