systemkamera

Hola bitches !

Denna dagen har varit grymt seg ! Egentligen hade jag och Freija bestämt att vi skulle åka in till stan, men när vi hade ätit frukost vid 1 var det ingen av oss som orkade någonting. Vi låg i sängen och chillade fram till halv 5 typ, hade verkligen inte gjort någonting på hela dagen. Mamma smsade mig och skrev att vi kunde åka och kolla på kamera, så vi drog oss upp. Bytte om från pyjamas till vanliga kläder, sedan åkte Freija hem och jag åkte med mamma och pappa till Avenyn och Expert. Var inte där så länge, men kom ändå hem en systemkamera rikare !
Jag är sjukt nöjd med den, den tar jättebra bilder. Så nu har jag varit ute och fotat Victor lite bara för att testa kameran.
Ikväll ska jag nog träffa Freija, eftersom vi fortfarande är ganska sega ska vi bara kolla film och mysa.



Puss !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0