stan med felicia

Hej !

Idag vaknade jag av att Felicia smsade mig när klockan var 10. Eftersom vi skulle ta bussen in till stan klockan 1 kände jag att det inte var någon idé att somna om, så jag låg kvar en stund och lyssnade på musik och läste. Mys !
Gick upp och åt frukost, sedan skulle jag fixa mig. Hade verkligen beslutsångest vad jag skulle sätta på mig, jag kom verkligen inte på någonting. Felicia var klar strax innan 12, så hon kom hit och hjälpte mig. Fixade mig det sista och så, sedan började vi gå ner emot bussen. Vi hann inte med 94an, så vi satt på busshållplatsen en stund och åt lite godis, haha. Det var jättevarmt på bussen och det var inte särskillt svalt på spårvagnen heller. Vi trodde typ att vi skulle dö eller något... Haha. Var inne i stan i några timmar, kollade mest. Köpte dock lite koksalt till linserna och en topp på Fiorucci. Felicia köpte en jättesöt necessär från Marc Jacobs på Raglady ! :)  Vi hade tänkt att gå på bio, men bangade det och satsar på myskväll hemma istället, med frukt och ansiktsmasker, lite fotbad och så ! :)
När vi hade gått långa vägen hem från bussen inser vi att dörren är låst när vi kommer hem och att jag inte har några nycklar, så jag ringer Victor och frågar vart han är, men han ivlle inte komma hem med nycklarna så jag och Felicia tänkte så det knakade, och kom till slut på hur vi kunde få upp garaget där vi letade fram hjälmar, sedan tog vi hennes moppe till Joakim och hämtade nycklarna. När vi kommer hem ungefär 7 minuter senare hade mamma och pappa kommit hem... Det var ju lite typsikt, haha.
Vi lämnade våra grejer och drog iväg till Kvantum för att köpa frukt och skvallertidningar till våran myskväll ! Nu ska vi strax äta middag (:




Kommentarer
Postat av: Frejz

hahahahahhahah

omg, sista bilden jag dööööör !

2009-07-30 @ 01:16:58
Postat av: Anonym

hahaha jag veeet ! men vi ville inte åka utan hjälmar x) hah

2009-07-30 @ 20:30:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0