stackars freija

Lilla Freija, stackars Freija... Haha
Just nu är jag med Albin och vi sitter här och tycker synd om Freija.... Typ ... haha . Nä, men Frejzz (hoho, lite skratt på det) vi tycker faktiskt synd om dig, och vi vill verkligen inte att du ska åka till Mariestad imorgon . Verkligen inte jag.
Thöööö, helt ovärt, du har ingenting att göra där (mer än att sitta och tjura, som vi kom på förut) Banga Mariestad och va hemma istället, så mycket bättre !  fast det vet du redan.

Yes, just nu är jag med Albin, Freija drog för några minutersedan. Vi gör typ ingentiiing, kollar teve å bara chiiillllaaaar . HAHAHA, Freija berättade precis att hon har inkletat tuggummi i sitt hår ... älskling ,tyvärr kan jag inte annat än att skratta :)

Hihi, hittade en bild på mig och Albin från när vi va bff i sjuan ! guuulll (L)
 

Kommentarer
Postat av: Frejs

Inte okej! :(

mitt liv suuuuuuuuuuger.

ja tack, skulle gärna bangat mariestad :)

2009-07-28 @ 00:32:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0