oldtime-feeling på kvällen med felicia !

Vi har haft det SÅ mysigt ikväll, precis som vi hade hela förra sommaren tillsammans ! Fick lite oldtime-feeling på kvällen faktiskt ! :)  Hela dagen har varit super, först mys i stan, sedan hem och göra ingenting, kolla på Beck på vinden, dricka hallonsmoothies, äta färsk frukt och prata massa skit och skvaller... Just love it ! & åh vad jag har saknat våra såna här dagar ! Ikväll la vi ansiktsmasker också... haha, vet inte vad jag ska säga om det riktigt .. ;p  Felicias mask stelnade aldrig, min mask torkade och jag kunde dra bort den... :p  haha !  Vi kände oss lite smått ofräscha i huden så vi la på våran favorit istället - refining mask. Typiskt oss.

Imorgon ska jag till stan och träffa Wilma ! Åh, det ska bli så kul att träffa dig going ! (L)

världens goaste !







orkar inte fler bilder nu ... haha .
puuussss

Kommentarer
Postat av: Wilma!!

SOFIA (L)

2009-07-30 @ 00:48:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0