mysdag med freija

hoola (:

idaaag har jag varit med freija, hur mys som helst !
hon kom hit vid 12, då gick vi ner till bryggan med victor så körde han ut oss till en ö med vattenskotern. där vare jättemysigt, låg och lyssnade på musik, solade, skrattade, pratade massa, hostade (?!) och badade.  haha, det va något svårt att hitta ett bra ställe att bada på, det tog oss ca 40 minuter innan vi kom på att vi kunde bada där vi låg (i)  smarta som vi är. när klockan var tre ringde vi victor och bad honom komma och hämta oss vid kvart i fyra typ.
vi åkte hem till mig men freija drog hem ganska snart. jag hoppade in i duschen och skrubbade mina fötter som fortfarande inte är helt rena efter all jävla sand :p  haha.
ikväääll ska vi in till stan och gå på gothia haha x)  ska träffa wilma där också, hjärtat du är sjukt saknad ! (L)




freija, så söt !

haha har inte fått alla bilder från freija än, så jag orkar inte lägga upp fler
puss ! ;*


Kommentarer
Postat av: Frejjjs

hahahaha hostade, vafan x)

lägg in fleer fina bilder :)

2009-07-18 @ 01:30:08
Postat av: Frejjjs

hahaha hostade, ? vafan (a)

lägg in fleer fina bilder (:

2009-07-18 @ 01:31:51
Postat av: Anonym

oooj

2009-07-18 @ 01:32:31
Postat av: sofia

men jag haaar int fler bilder för dom avbröts ju hela jävla tiden när din data dog ! hahah

2009-07-18 @ 21:14:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0