mysdag i stan

Helluuu (:

Freija hann med 1bussen, woho ! Haha. Pappa körde mig till bussen, och när jag sitter i bilen och vi har kommit typ halvvägs får jag ett sms av Freija där det står : fanfanfan det har hänt det värsta som inte får hända! jag dör, måste prata med dig ! jag fick typ panik och ringde henne, och hon sa typ att hennes föräldrar hade hittat vodkaflaskan på hennes rum men att hon var på väg till bussen och att vi fick prata mer då. jag fick typ lite smått panik när jag tänkte på vad som hade hänt och undrade hur fan vi skulle ta oss ur detta.
Vi satt på bussen i spöregnet in till stan, och när vi gick av på Kungsportsplatsen gick vi under mitt paraply och gjorde upp en plan : först H&M, sen Fiorucci, sen Kafé Vallgatan. Sagt och gjort, och när vi kom in på Kafé Vallgatan beställde vi en nachotallrik som vi delade på. Vi bytte plats typ två eller tre gånger tills vi äntligen fick sitta i vårat älskade hörn ! Haha. Vi typ låg å dega i soffan där några timmar, åt lite kladdkaka och diskuterade vad Freija skulle säga till sina föräldrar om flaskan som de hittade. Vi kom på en (vad vi tyckte var ganska bra och trovärdig) förklaring : Den är från nyår. Vi har inte druckit någonting av den, och vet inte 100% säkert vems den är. Men *censur* kom med några kompisar på nyår, och sedan när vi städade hittade vi flaskan och visste inte riktigt vad vi skulle göra av den, för vi kunde ju inte direkt säga till er att (lalal, hela historian) för ni skulle ändå inte tro på det. Så vi gömde flaskan på mitt rum.
Haha, vi var inte säkra på att förklaringen skulle hålla, så Freija smsade sin bästa vän och frågade. Se bilden nedanför ...

Nu är jag hemma och har träffat mamsen som kom hem efter att ha varit hos mormor med the rest of the family ,fast dom kom igår .. random. I alla fall, har ätit lite middag och när Freija har ätit ska hon fly hit (: hihi


haha ... dör lite på svaret faktiskt .


Kommentarer
Postat av: Frejs

hahahaha :D

2009-07-27 @ 19:29:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0