mitt rum är klart !

shaaa :)

nu är mitt rum äntligen klart !  det har blivit jäättebra, är hur nöjd som helst !  det blev verkligen jättebra, mitt rum känns mycket större nu !  måste så klart tacka freija & malin för att de har hjälpt mig ! framförallt malin, utan henne hade jag nog haft minst lika mycket grejer kvar i helmer, hahah. bilder koooommer nog ...
just nu sitter jag här med freija och hon läser min dagbok från gran canaria !  vi sitter och skrattar åt alla konstiga och sjukt roliga saker som hände där. man vill verkligen tillbaka, det var huur bra som helst. åh :(
ikväll händer väl inte så mycket, jag och victor ska äta pizza (H)  egentligen hade jag och freija tänkt ha myskväll med våra bröder men vi har bangat de, de funkar nog inte ikväll haha.

och nu har min älskade räv åkt :( sadface !!!!!   saknar dig redan älskling (L)

puussssisar (L)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0