min sökrad försvann !

´Hej och godmorgon !

Det första jag lyckades med idag var att borsta håret faktiskt, haha, väldigt välbehövligt. Folk som känner mig vet ju hur jag är med det ... (a)  Sedan hoppade jag in i duschen och så, satte på datan... Men när jag gick in på Internet gjorde jag någonting så jag lyckades få bort hela sökraden ! Ni vet den där man skriver in vilken hemsida man vill till... Amie (den underbara saknade) försökte hjälpa mig via msn, men det gick inte heller ! Så vi kom överrens om att hon får komma hem till mig sen och hjälpa mig (H)  haha, lyckad som jag är ...
Nu ska jag strax börja fixa mig, ska åka in till stan och träffa Wilma ! Vet inte om vi stannar där eller ifall vi åker hem till någon, vi får se :)  Tänkte presentera Wilma för Amie & Felicia också... Vågar jag ?  haha, tvek.
Felicia har hjälpt mig även denna dag vad jag ska ha på mig, och hon valde den rosa Rabensklänningen med Hunters och den svarta mockajackan till. Väldigt snyggt, men det ser ut att börja regna vilken sekund som helst, så vi får väl se hut lyckat det blir (;  Haha, nu måste jag skynda mig ifall jag ska hinna, så vi hörs senare !

Puuuuuuussss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0