mamma mia

[ rubriken for frida warsell only ]

Baaad uptade. Haha. Igår efter vi hade varit här drog Felicia först hem, så åkte jag och Amie hem till Amie. Hon åt lite och så, sen kom Felicia så fixade vi oss och sen skulle vi åka. På vägen till Adam kör vi förbi Rosanna och Linnea, så vi stannar och hämtar upp dom och tar med dom hem till Adam. När vi först kom dit flippade Victor på att jag var där, men eftersom jag fick vara där för Alma så kunde han inte göra något åt saken. Vi träffades ändå inte så mycket under kvällen... Det var jättetrevligt hos Adam, eller som Albin sa; det är suupertreevligt och jag måste skriva om det i bloggen. Det hände en sak och jag blev sad, så pratade jag med Victor och sedan åkte jag, Felicia och Amie hem till Amie och sov hos henne.
Vaknade av mig själv klockan 10 idag efter att ha sovit ganska dåligt hela natten. Mådde dåligt och hade lite ångest för att komma hem idag typ. Amie och Felicia vaknade vid 11, vi låg och pratade till typ 20 i tolv och då hade jag och Victor kommit överrens om att jag skulle åka in till stan och träffa våran moster, haha .  Så jag åkte med Amies mamma in till stan, så åt jag lunch med moster på Kafé Vallgatan och pratade lite, det kändes jättebra efteråt verkligen. Och Freija min ängel som alltid finns och hjälper ... (L)
Nu har jag kommit hem, ska strax åka iväg och handla med mami till min och Felicias middag vi ska ha imorgon :)
Och eftersom Albin så gärna vill vara med i bloggen ska ni få se en gullig bild på honom :)
puss !

Kommentarer
Postat av: ♥amanda janson♥

Fin blogg! Kika gärna in i min blogg och hjälp mig med en kommentar. Skulle verkligen uppskatta det! kram<3

2009-07-31 @ 21:21:23
URL: http://amndaajansn.blogg.se/
Postat av: amanda janson - [mitt liv med ord & bild]

sv, naaw tack så mycket:)<3

2009-07-31 @ 23:31:55
URL: http://amndaajansn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0