långa nätter ,långa dagar (?)

TjaTja, sovit gott ? :)

Vi vaknade för några timmar sedan, efter ännu en natt medn ingen sömn. Gick och la oss vid 6 i morse... haha.

Natten tillbringades mestadels på mitt rum. Först låg vi nere i soffan å kolla film, och jag fick damp på Frejsen när hon skulle börja kolla "deleted scenes" igen...  Efter ett tag gick vi i alla fall upp, då fick Freija mig att klättra ut och sätta mig på taket .. Haha. Jag vet inte riktigt hur vi fördrev tiden, det var väl en del självutlösarebilder och prat med wilma, för helt plötsligt var klockan halv 3 och då kom J och C hit ... haha . Vi gjorde väl inte heller så mycket, pratade mest. C drog vid halv 4 eller något, men J stannade kvar. Haha, låg typ i min säng och blev fotad av paparazzis... stackars. Senare, runt halv 6 eller något började J inse att han var hemma hos mig och fick lite ångest och lite skuldkänslor när jag och Freija, snälla som vi är, påminde honom hela tiden. Hoho. Han drog strax efter halv 6 i alla fall, då började vi tvätta bort smink och så vidare. Freija hann äta en liten macka också medans jag gav frukost till katten, hoho.  Vid 6 smsar jag Lisa och frågar ifall hon är vaken, eftersom hennes plan skulle gå vid halv 10 eller något, så jag fick pratat lite med henne innan hon åkte, det var myys !  & Nu är hon typ framme i Grekland ... Känns ju bra ...

Aja, vi har nyss ätit frukost, pappa och Victor kommer väl hem om någratimmar och då äre slut på våra chillkvällar med musik på hög volym och mys i mitt fönster... :(  sadface.
Nu ska jag leta reda på Freija för hon har typ försvunnit, inte sett henne på en halvtimma eller något ...

Hmm.... tyvärr kan jag inte lägga ut nåra fina bilder från natten, med hänsyn till dom som var här (;

Puss !


Kommentarer
Postat av: Frejs

hahahahaha

2009-07-26 @ 20:16:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0