home sweet home

åh, jag är ÄNTLIGEN hemma !  och inte nog med det, jag är heeelt ensam.  just love it ! okej inte för att det inte har varit bra, men jag är sjukt glad att vara hemma igen.
åkte i onsdags juuue, kom upp till landet strax efter 12 typ. det var myyys att träffa mina goa kusiner igen, blir alltid lika glad av att träffa dom. min äldsta kusin erik var tyvärr inte där och eftersom de andra två springer runt och leker med sina kompisar hela tiden hade jag inte direkt jättekul.  menmne, that's life.
alltign var jättebra fram till igår kväll/eftermiddag, då folket bestämde sig för att vi skulle till resö på fucking allsång.  jag blev så jävla sur, jag ville verkligen inte åka dit !  haha, så jag var sur hela vägen dit och vägrade äta mat,bara satt där inträngd på bänken där ute och tjurade. tack gode gud för att wilma fanns där och tröstade mig ! (L)  hah, jag och wilma satt och smsa och jag kom på att jag inte ville åka med dom till mormor idag, så jag tänkte fråga ifall jag fick ta bussen hem istället. men eftersom att jag var så sur ville jag inte ta upp det just då, så jag tänkte liksom vänta lite. men så börjar dom snacka om någonting och så säger dom : men sofia, då kan ju du åka med peter hem imorgno ! (peter är min morbror, som skulle hem idag)  och jag sken upp i världens största leende och var happy hela kvällen :)

idag var vi ute på havet i några timmar och jag var huur seg som helst, jättetrött och allting eftersom jag inte gick och la mig förrän klockan 4 i natt ...... 
åkte hem vid 6 och nu är jag då ääntligen hemma.  freija kommer hit strax och ska sova här (:

pussss !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0