Hojhoj!

Är så sjuukt trött, (med tanke på att vi la oss typ 6 inatt, imorse?)
Har haft deeg dag idag. Efter vi ätit frukost, gick vi ut på altanen och soolade lite då solen stack fram. Efter ett tag kom ett big mama moln, å de blev kallt, så vi drog in o hade lite saft kalas :)  Lekte med lite nya upptäckter på Freijas coola mobil, hahaha. 
Efter vi var fyllda med saft, så drog vi oss till soffan (<3), satte på tvn å kollade på lite random stuffs, typ "How to look good naked" hahaha. Vi sjönk djupare o djupare ner i soffan, tills vi tillslut låg där och snarkade tillsammans höhö (a)  Soffpotatisar härja.
Vaknade upp efter nån timma typ, av att Freijas mobil ringde. Strax efter det, packade Freija ihop sitt pick o pack, o brummade hem.  Efter ett tag kom Papi, Brorsam o Hunden hem.  Slut på friden... :)  haha
Jaau, riktig deg dag :) 
Naae, nu ska jag gå och lägga mig i min nybäddade säng, (som freija bäddat så fint)  innan jag faller ihop!

Natti Natti !  (L)



Kommentarer
Postat av: s

freija du är bäst ! :)

2009-07-27 @ 11:38:59
Postat av: f

sofia du med :)

2009-07-28 @ 20:32:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0