det jag hatar mest...

..är att packa !
åhh, blir så sur jag hatar det verkligen !  haha
tar alltid med mig alldeles för mycket kläder för att jag inte vet vad jag ska packa ner för någonting!
det är så jävla jobbiiiiiigt.
nu när jag var på landet hos mina kusiner hade jag med mig kläder så att jag kunde stanna där i typ två veckor men ändå byta kläder varje dag och jag var bara där i fyra dagar !  så typiskt mig.
nej, nu får jag ta tag i det här. eller .. vafan ska man ha med sig ? ;s  haha
tur att natta också hatar att packa så att vi kan göra de tillsammans (a)

pööösss

Kommentarer
Postat av: natta

hahhhhah , vi äälskar packa, ( lägg betoning på älskar)

hahah fy fan , pain in the as! (L)

men men, va fan åhus imorgon:D

fy fan tagga ! <3

2009-07-11 @ 21:22:40
Postat av: sofia

jaa tagga som fan !

om de inte var för packningen hade jag vart klar för längesen ;) haha !

lätt bäst kommer de bli, glass, snygga killar, sand överallt, live the life ! (L)

2009-07-11 @ 21:37:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0