cha cha ^^

Jaao, det har hänt en del, haha .
Igår kväll var jag med Freija. Först låg vi nere i soffan och kollade film, vi såg Marley & Jag. Den var hur bra som helst, och helt sjukt sorglig !  Vi låg och grät jättelänge och kände oss något patetiska, haha. Vid 1 hade vi lugnat ner oss något, så vi fixade oss (Freija var redan fixad men inte jag) jag bytte om och sedan drog vi till J. Där var det lite folk, mendet hände inte så mycket. Drog hem vid 3, då satte vi på en till film. Vi såg What Happens In Vegas och började nästan gråta då också eftersom Ashton Kutcher är så jäävla snygg ! Haha, när filmen var slut låg vi kvar i soffan och spelade upp scener där han var så otroligt snygg, så vi låg och pausade och bara dooog.  Haha, så sjukt patetiska !
Vi somnade runt 6 någon gång i min säng med både kläder och smink och vaknade igen vid 11 när mamma ringde. Vid 1 käka vi frukost, Freijsen stekte pannkakor ! :) Resten av dagen har vi inte gjort någonting alls typ, legat ute på altanen med musik och bara chillat & haft de gött !

Här är några goa bilder från landet + en bild på mig och Freija när vi ligger i soffan och gråter efter att ha sett Marley & Jag










Kommentarer
Postat av: lovisaa

första bilden på johan är bara så underbar !

2009-07-26 @ 20:42:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0