bio med freijsen !

shafan :)

idaaag har jag vart med freija, felicia var med en liten stund också. hon åker till spainen om några timmar, är SÅ avundsjuk !  älskling hoppas att du får det jättebra (L)
iaaaf, jag åkte hem och åt lite, fixade mig snabbt och sedan körde papi ner mig till busshållplatsen (H) där satte jag mig sen ringer freija och säger att bussen inte går förrän kvart över åtta .. hahah vi typ dog på oss själva men bestämde att vi skulle ta gothia line till frölunda torg.  HAHA när jag står där på busshållplatsen kommer ett lag från randomplaceinsweden och skriker och sjunger alla luktar fisk i göteborg. haha jag typ dog lite sen kom bussen och jag och freija satt och skratta hela vägen till torget. vi tog vagnen till domkyrkan, sen gick vi till biopalatset och hämtade ut våra biobiljetter till filmen the proposual.  efter det gick vi till domkyrkan HAHAHAH och sen tillbaka till bion.
filmen var jäättebra !  den var inte alls lika seriös som vi trodde att den skulle vara. om man inte har sett den ty cker jag att man borde se den (: haha .
var kissnödiga hela vägen hem i bilen och nu har jag äntligen gått på toa och ska strax gå och lägga mig (:
myyyspys dag (L)


Kommentarer
Postat av: Freijsen

hahahahahhaha

tack för dagen bejjb (L)

2009-07-17 @ 00:50:31
Postat av: sofiaaaa

tack själv hjärtat (L)

2009-07-17 @ 10:49:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0