2009-07-18

hooola :)

lång dag idag ! det började med att pappa väckte mig strax innan tolv och sa att vi skulle till ikea . jag blev skitsur för att han väckte mig och somnade om igen. då kommer mamma in och säger SOFIA SKYNDA DIG DÅÅÅå !  vi ska till ikea och fixa ditt rum och så idag.  då blev jag lite happy och drog mig upp ur sängen, stoppade i mig kladdkaka till frukost och sen åkte vi. var på ikea en liten stund ,fixade vad vi behövde där. sen åkte vi till ica och jag blev sur för att jag inte fick köpa chokladflingor :(  vi åkte till mio efter det och köpte nya kuddar till soffan !  eftersom att jag fick välja blev det en ceris, en vit och en grön haha .  och för randoms som undrar ska vi inte ha dom tillsammans (:
när vi kom hem ville mamma ha negerbollar, så jag fick baka det åt henne medans hon och pappa satte ihop en byrå som jag skuulle ha på mitt rum.
när jag va klar gick jag upp på mitt rum och började rensa i min fucking bokhylla som jag äntligen skulle få kasta ut !  men det tog jäättelång tid eftersom att jag har så jävla mycket saker överallt. men till slut var jag klar, då tog vi ut soffan ur mitt rum, flyttade sängen och flyttade hyllan till mitten av mitt rum. jag fick börja lägga i mina grejer från skåpet till byrån och det blev fullt lite för snabbt kände jag. 
det tog sjuuukt lång till att fixa i ordning allting och det´är fortfarande inte helt klart, men jag orkade inte fixa mer idag så jag åkte till malin istället :)
nu sitter jag här hos min älskling som jag har saknat hur mycket som helst, vi ska bara mysa ikväll. måste hem ikväll igen och fixa lite det sista, sen ska jag hit imorgon igen :)


för er som säger att det heter kokosbollar eller chokladbollar ....



Kommentarer
Postat av: Malin

haha, rummet är ju skit fint nu ialla fall:)Så otroligt bra att träffa dig igen älskling!

2009-07-19 @ 14:17:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0