2009-07-11

hej !

idag har jag varit i stan igen, fast med mamma denna gången :)
vi gick först och bytte ett halsband från efva attling som jag fick på konfirmationen till ett armband med tro, hopp och kärlek-symbolerna. sedan gick vi runt och tittade i lite affärer, köpte ett par svarta pumps på din sko för bara 300 ! :)
sedan gick vi till fiorucci och tittade på mockajackan. hittade även en jättesöt topp men jag köpte ingenting.
sedan drog vi till butterix för att mamma skulle köpa färg och peruker och massa annat pinsamt så att hon kan skämma ut mig nu när vi ska till åhus imorgon. usch.
gick en sväng på nk där vi köpte en jättefin topp från hunky dory och mamma köpte ett par efterlängtade jeans från acne :)
vi fikade lite och sedan åkte vi till torget för att fixa lite grejer.
tjatade jättemycket på mamma så till slut gick vi in på raglady och köpte mockajackan !
efter det träffade vi pappa så gick vi och (äntligen!) lämnade in min telefon på telesnor. efter det fixade vi några andra grejer och åkte sedan till mammas jobb där hon färgade mina ögonfransar och så.
kom hem nyss och har inte hunnit med så mycket mer ! haha


visst är den helt underbar ? :)


Kommentarer
Postat av: EM.

Fin blogg! Vart jobbar din mamma?

2009-07-11 @ 20:53:18
URL: http://ellamarie.blogg.se/
Postat av: sofia

hon har ett eget företag, jobbar med massage och hudvård :)

2009-07-11 @ 23:19:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0